Modalități de plată
Ne dorim să-ți oferim o experiență de cumpărare cât mai simplă și sigură, motiv pentru care am pus la dispoziție mai multe modalități de plată, adaptate preferințelor tale. Fie că optezi pentru plata online sau la livrare, am asigurat toate măsurile necesare pentru ca procesul să fie rapid și protejat. Alege metoda de plată care ți se potrivește cel mai bine și bucură-te de cumpărăturile tale fără griji.
Întrebări frecvente (FAQ)
Care sunt metodele de plată disponibile?
plata "Ramburs - plata la livrare"
- - pentru comenzile cu livrare standard plata se va face numerar sau cu cardul în momentul primirii coletului. Plata trebuie efectuată reprezentantului serviciului de curierat.
- - pentru comenzile cu ridicare din EasyBox plata se poate face doar cu cardul sau din aplicatia Sameday la ridicarea coletului.
- - pentru comenzile cu ridicare din magazin plata se va face in magazin cu numerar sau card la ridicarea comenzii.
plata cu Cardul- veți achita cu cardul direct pe site la secțiunea "Metoda de plată". Sunt acceptate următoarele tipuri de card: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express.
plata rapida- puteti opta pentru procesare rapida a comenzii cu plata prin Apple Pay si Google Pay
Plata cu cardul este sigură?
Da, plata cu cardul este 100% sigură. Folosim un procesator de plăți certificat, care asigură protecția datelor prin criptare și măsuri avansate de securitate. Datele tale bancare nu sunt stocate de noi și nu vor fi transmise către terți.
Pot plăti în rate?
În prezent, nu oferim opțiunea de plată în rate. Lucrăm însă la introducerea acestei facilități și vom anunța pe site atunci când va fi disponibilă.
Există taxe suplimentare pentru anumite metode de plată?
Nu, nu există taxe suplimentare pentru utilizarea unei anumite metode de plată. Prețul pe care îl vezi la finalizarea comenzii este suma finală pe care o vei plăti.
Ce trebuie să fac dacă plata mea a eșuat?
Dacă plata ta a eșuat, te rugăm să verifici dacă ai introdus corect datele cardului sau dacă ai suficiente fonduri disponibile. În caz de probleme continue, ne poți contacta la adresa de email contact@nowandwow.ro sau prin una dintre metodele de contact de la secțiunea "Contact" din subsolul paginii pentru asistență suplimentară.
Pot schimba metoda de plată după ce am plasat comanda?
Odată ce comanda a fost plasată, metoda de plată nu poate fi modificată. Totuși, dacă întâmpini dificultăți, ne poți contacta la una dintre metodele de contact din sectiunea "Contact" din subsolul paginii, pentru a găsi o soluție alternativă.
Cum pot primi factura pentru comanda mea?
Factura pentru comanda ta va fi trimisă automat pe email după confirmarea livrarii. Dacă nu ai primit-o, verifică și folderul de spam, iar dacă tot nu o găsești, contactează-ne și îți vom retrimite documentul.
Telefonic
Mobil: (0729) 828 168
Program relații cu clienții
Luni - Vineri: 11:30 - 19:30