CONTACT
Telefonic

Mobil: (0724) 016 040 / (0729) 828 168

Program de lucru

Luni - Vineri: 11:30 - 20:30
Sâmbătă: 11.30 - 18:00

Prin e-mail

contact@nowandwow.ro.

Pe rețelele de socializare
    

 

PREŢURILE DIN MAGAZINUL ONLINE SUNT ACELEAŞI CU CELE DIN MAGAZINUL NOW & WOW OBIŞNUIT?

Preţurile din magazinul online sunt identice cu cele din magazinul obişnuit, exceptând situaţiile în care există o ofertă specială online, cu o reducere suplimentară. În plus, preţurile afișate includ TVA-ul.

VOI PRIMI EXACT PRODUSUL CARE APARE ÎN FOTOGRAFIE?

Fotografiile sunt făcute la cea mai bună calitate, pentru a reflecta toate detaliile fiecărui produs. Este posibil să găseşti diferenţe la produsele în cazul cărora formatul materiilor prime şi procesul de fabricare afectează rezultatele finale, de exemplu, la produsele confecţionate manual.

POT SĂ PRIMESC INFORMAŢII PERIODICE PRIN NOTIFICĂRI SAU PRIN E-MAIL REFERITOARE LA ULTIMELE PRODUSE ŞI OFERTE NOW & WOW?

Pentru a primi noutăţile, utilizatorii nowandwow.ro se pot abona la notificările push sau la newsletter-ul periodic, cu informaţii referitoare la oferte şi la produsele noi. Te poţi abona în secţiunea Newsletter sau accepptând notificările din browser-ul de internet.

POT SĂ MĂ DEZABONEZ DE LA NEWSLETTER-UL NOW & WOW?

În toate e-mailurile primite de la NOW & WOW vei vedea un link prin care te poţi dezabona imediat.

SE POATE ANULA O COMANDĂ?

Da, cu condiţia ca procesul de ambalare şi expediere să nu fi început încă. Poţi solicita anularea sunând la numerele de telefon (0724) 016 040 / (0729) 828 168, răspunzând la e-mail-ul de confirmare a comenzii sau completând formularul din secțiunea CONTACT.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ UNUL DINTRE ARTICOLELE PRIMITE ESTE DETERIORAT?

Articolul deteriorat va fi înlocuit în cel mai scurt timp cu putinţă. Pentru a solicita o înlocuire, te rugăm să ne contactezi la numerele de telefon (0724) 016 040 / (0729) 828 168, să ne trimiți un e-mail sau să completezi formularul din secțiunea CONTACT

CARE ESTE POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE A MAGAZINULUI NOW & WOW ONLINE?

Vei găsi toate informaţiile accesând următorul link: Politica de confidenţialitate.

CUM POT GĂSI UN ANUMIT ARTICOL?

Produsele sunt clasificate în diferite categorii ( Rochii, fuste, topuri etc), şi anumite categorii, în subcategorii.

Accesează categoria sau subcategoria corespunzătoare din meniul principal pentru a vedea produsele pe care le conține. Există grupuri de articole în care poţi alege mărimile şi culorile înainte de a le cumpăra. De asemenea, poţi utiliza bara de căutare situată în partea superioară a paginii web, pentru a găsi articole.

CUM ADAUG UN ARTICOL ÎN COŞUL MEU?

După ce ai ales un articol, culoarea acestuia (dacă este cazul) și mărimea, trebuie să apeși pe butonul „Adaugă în coş” pentru a include articolul în comanda ta.

CE PAŞI TREBUIE SĂ URMEZ PENTRU A PLASA O COMANDĂ?
  1. Alegeţi una dintre secțiunile (colecția de rochii, colecția de fuste etc), apoi, în cadrul acesteia, categoria care vă interesează.
  2. Faceţi clic pe articolul pe care doriţi să-l cumpăraţi şi veţi avea mai multe fotografii cu acesta, denumirea, descrierea, preţul, culoarea, mărimile disponibile, compoziţia şi îngrijirile.
  3. Selectaţi o mărime si culoarea dacă este cazul şi adăugaţi articolul în coş. După aceea, veţi putea alege între „Continuă cumpărăturile” şi „Prelucrare comandă”.
  4. Pentru prelucrarea comenzii, aveți la dispoziție două opțiuni: vă puteți înregistrați cu adresa de e-mail sau cu numărul de telefon. De asemenea, aveți posibilitatea de a vă crea cont sau de a continua ca vizitator.
  5. În meniu "Informații client" aveți posibilitatea să alegeți metoda de livrare ("Livrare prin curier" sau "Ridicare din magazin"). Dacă optați pentru "Livrare prin curier", va trebui să introduceţi datele dvs. personale, nume, adresă și număr de telefon, după apăsați pe "Continuă spre metoda de livrare".
  6. În meniul "Metoda de livrare" veți selecta metoda de livrare în funcție de metoda de plată pe care o doriți, după apăsați pe "Continuă spre metoda de plată".
  7. În meniul "Metoda de plată" veți selecta metoda de plată în funcție de metoda de livrare aleasă anterior, după apăsați pe "Sumar comandă" sau "Plătește acum". Aveți posibilitatea de plată cu cardul sau ramburs la primirea coletului. 
  8. Apăsați "Finalizare comandă", dacă comanda a fost finalizată cu succes, veți primi un e-mail de confirmare.
POT AVEA ACCES LA FACTURA MEA?

Factura o vei primi în e-mail-ul de confirmare a comenzii. În cazul în care nu primești factura pe e-mail, te rugam să ne contactezi.

CE METODĂ DE PLATĂ POT UTILIZA PENTRU CUMPĂRĂTURILE MELE?

Sunt disponibile următoarele metode de plată:

  • plata prin "Numerar la livrare" - veti păti în momentul ramburs la primirea coletului. Plata se face numerar agentului de curierat.
  • plata cu Cardul - veti achita cu cardul direct pe site la secțiunea "Metoda de plată". Sunt acceptate următoarele tipuri de card: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express.

  

DE CE AR PUTEA CARDUL MEU SĂ FIE RESPINS?

Datele pe care ţi le solicităm trebuie să coincidă cu cele de pe cardul tău. O simplă greşeală de tastare poate cauza respingerea operaţiunii, deci te rugăm să completezi cu atenţie formularul de plată. Limita ta de credit ar putea fi depăşită sau cardul ar putea fi expirat.

Te rugăm să contactezi banca ta în legătură cu orice întrebări pe care le-ai putea avea despre cardul de credit cu care efectuezi plata.

SUNT SIGURE PLĂȚILE CU CARDUL PE SITE?

Toate tranzacțiile cu cardul sunt sigure și criptate. Folosim procesatorul de plăți STRIPE, un procesator cu notorietate la nivel mondial in ceea ce priveste sigutanța plăților și a datelor.

  

POT SĂ PRIMESC O FACTURĂ PE CARE SĂ APARĂ NUMELE COMPANIEI MELE?

Da. În coşul de cumpărături, poţi indica dacă achiziţia este efectuată pentru o persoană fizică sau o companie. În cazul unei companii, vei fi rugat să furnizezi datele tale fiscale.

În cât timp voi primi comanda

O vei primi în aproximativ 2-10 zile lucrătoare.

UNDE POT SĂ PRIMESC COMANDA?

Poate fi trimisă la o adresă aleasă de tine (la domiciliu, la locul de muncă etc) sau poate fi ridicată din magazinul nostru Now & Wow.

CARE ESTE PROCESUL DE LIVRARE ÎN MAGAZIN?

Dacă ai ales ridicare din magazin, te vom contacta telefonic sau prin e-mail/SMS pentru a confirma comanda și pentru a stabili o dată de ridicare a articolelor comandate (Te rugăm să-ţi ridici comanda în termen de 3 zile de la data confirmării). Este necesar să se prezinte numărul comenzii şi documentul de identitate al persoanei care ridică pachetul.

CARE ESTE PROCESUL DE LIVRARE PRIN CURIER?

Dacă ai ales livrarea prin curier, te vom contacta pentru confirmarea comenzii și după îţi vom trimite un e-mail prin care ţi se va confirma că articolele tale au fost expediate (când comanda ta pleacă din magazin) care va conține numărul de urmărire AWB (cu un link către pagina web a curierului).

CÂT VOI PLĂTI PENTRU TRANSPORT?

Depinde de suma cumpărăturilor, de modalitatea de plată şi de locul livrării:

LOCUL LIVRĂRII SUMA CUMPĂRĂTURILOR MODALITATE DE PLATĂ MODALITATE DE LIVRARE TAXĂ TRANSPORT
 În magazin - - - Gratuit
București 0 - 500 Lei Card Fan Courier 11 Lei
București 0 - 500 Lei Ramburs Fan Courier 17,5 lei
București peste 500 Lei Card/Ramburs Fan Courier Gratuit
Provincie 0 - 500 Lei Card Fan Courier 15 Lei
Provincie 0 - 500 Lei Ramburs Fan Courier 22 Lei
Provincie 0 - 500 Lei Card/Ramburs Poșta Română* 20 Lei
Provincie peste 500 Lei Card/Ramburs Fan Courier/Poșta Română* Gratuit

* Livrările prin Poșta Română se fac doar pentru adresele care nu se află în aria de acoperire Fan Courier. Click aici pentru aria de acoperire Fan Courier

Comenzile se pot livra în afara României?

Pentru livrare internațională te rugăm sa ne contactezi:

  • la numerele de telefon : (0724) 016 040 / (0729) 828 168
  • print emai la adresa: contact@nowandwow.ro
  • prin mesaj privat pe rețelele de socializare: Facebook și Instagram
POT SĂ URMĂRESC STAREA COMENZII MELE??

Da, vei putea urmării livrarea pe pagina comenzii tale și din contul tău de client, apăsând pe numărul comenzi din listă. După ce coletul este preluat de curier, vei primi un e-mail/SMS pentru confirmarea livrării cu un link pentru urmărirea pachetului

POT SCHIMBA UN ARTICOL DACĂ MĂRIMEA NU ESTE BUNĂ?

Da, poți schimba un articol din comanda ta dacă mărimea nu este bună. Poți veni în magazin pentru schimb sau ne contactezi la numerele de telefon/e-mail din secțiunea CONTACT. După ce stabilim exact ce mărime îți este bună, noi o sa-ți trimitem coletul prin curier coletul cu rochia la schimb, iar în momentul in care coletul ajunge la tine, tu vei preda curierului coletul cu rochia pe care dorești să o schimbi.

CÂT TIMP AM LA DISPOZIȚIE PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN ARTICOL?

Aveți întotdeauna un termen de 14 zile pentru a face retur sau schimb de la data la care ați primit articolele comandate. Acest termen poate crește în anumite condiții speciale.

* Având în vedere situația actuală cauzată de pandemia de COVID-19, am luat decizia să mărim termenul de retur la 30 de zile, termen ce poate crește dacă situația o va impune.

TREBUIE SĂ PLĂTESC PENTRU RETUR?

Cheltuielile de transport și livrare aferente returului/schimbului sunt suportate de către client, excepție făcând situațiile când returul/schimbul este efectuat din motive subiective ce țin de magazinul nostru, în acest caz returul este suportat de către noi.

CUM POT FACE UN RETUR?

Pentru a face un retur te rugăm sa urmezi următorii pași:

  1. Ne contactați la numerele de telefon sau adresa de e-mail oferite în secțiunea "CONTACT" pentru anularea comenzii și returul produselor, în maxim 14 zile de la primirea ultimului produs din comandă.
  2. Introduceți articolul/articolele pe care doriţi să le returnaţi în punga/cutia în care a ajuns comanda dumneavoastră. Produsele trebuie sa fie nepurtate și în starea inițială din momentul primirii comenzii.
  3. Trimiteți coletul cu produsele returnate prin firma de curierat Fan Courier la adresa: Magazin Now & Wow, Str. Pătrașcu Vodă, Nr. 2, Sect. 3, 030167, București, (0724) 016 040 / (0729) 828 168
  4. Noi vom procesa coletul, în termen de maxim 7 zile de la primirea lui, urmând a vă restitui contravaloarea produselor în funcție de modalitatea de plată pe care ați ales-o.
Cum voi fi informată că returul meu a fost procesat?

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la magazinul nostru, vă vom înștiința telefonic sau prin e-mail, pentru a vă confirma recepționarea coletului. 
Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport. La cumpărăturile achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare. 
Pentru a putea face rambursarea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele: 

  • numele titularului contului IBAN furnizat să fie același cu numele persoanei care a făcut comanda (titularul contului Now & Wow). 
  • putem rambursa numai într-un cont bancar românesc. 
  • vom rambursa in LEI
CE BROWSERE DE INTERNET TREBUIE SĂ UTILIZEZ PENTRU A AFIŞA CORECT SITE-UL NOW & WOW?

Site-ul NOW & WOW este optimizat pentru a fi afişat cu Microsoft Internet Explorer 11 sau o versiune mai recentă, Microsoft Edge 12 sau o versiune mai recentă, Mozilla Firefox 58.0 sau o versiune mai recentă, Google Chrome 64.0 sau o versiune mai recentă şi Safari 9 sau o versiune mai recentă.

DE CE REZOLUŢIE A ECRANULUI AM NEVOIE?

Permite adaptarea la orice tip de rezoluţie, fie că este vorba despre un telefon mobil, o tabletă sau ecrane Widescreen.

CUMPĂRĂTURILE DE LA NOW & WOW ONLINE SUNT SIGURE?

Da. Poţi cumpăra cu încredere, deoarece avem mare grijă să punem la dispoziţie resurse care garantează atât siguranţa cumpărăturilor, cât şi a datelor tale.